Met deze structuur kun je klein starten met enkele kernmodules en later uitbreiden naar meer functies, zodat je inwoners één integraal platform en toegang biedt in het sociaal en fysiek domein. Dit biedt flexibiliteit en ruimte voor groei, afhankelijk van jouw behoeften.
Andere modules zijn:
Sociale Kaart
Help inwoners bij het vinden van hulp en ondersteuning met een eigen indeling of door gebruik te maken van het model van Positieve Gezondheid. Deze module biedt een stevige basis voor praktische ondersteuning in de buurt. Met automatische verificatie gegevens die zorg voor actuele informatie op de sociale kaart door automatische herinneringsmails en het verbergen van verouderde content.Burger- en overheidsparticipatie
Betrek en informeer inwoners bij lokale veranderingsprocessen en bied een platform voor projectcommunicatie. Ideaal voor het starten van initiatieven die verbinding tussen inwoners en overheid versterken.Vrijwilligersvacaturebank
Verbindt mensen en organisaties in de community voor vrijwilligerswerk, wat maatschappelijke betrokkenheid bevordert. Een laagdrempelige manier om vraag en aanbod samen te brengen.Doelgroep-pagina's
Creëer aantrekkelijke, doelgroepgerichte pagina's waarmee inwoners gemakkelijk relevante informatie en initiatieven vinden. Voorbeelden: digitale jongerenruimte of lokale initiatieven.
- Inschrijven voor activiteiten
Vereenvoudig de organisatie van activiteiten door administratie en communicatie met deelnemers efficiënter te maken. - Betalingen ontvangen voor organisaties
Vergemakkelijk online betalingen voor diensten en activiteiten van lokale organisaties. - Voorlezen
Maak content toegankelijk voor visueel gehandicapten, laaggeletterden of anderen die de voorkeur geven aan gesproken inhoud. Kennisbanken / FAQ
Bied inwoners de mogelijkheid voor 24/7 digitale antwoorden op vragen over regelingen, voorzieningen, etc. Verhoog zelfredzaamheid en servicegerichtheid.AI Chatbot
Bied mensen een interactieve dialoog met een getrainde chatbot voor accurate antwoorden over de inhoud van een kennisbank. Ideaal om vragen snel en efficiënt te beantwoorden.Toegankelijkheid locaties
Bevorder inclusiviteit door informatie te bieden over de toegankelijkheid van gebouwen voor mensen met een beperking.Formulieren
Maak maatwerkformulieren om gestructureerde input te verzamelen van gebruikers. Bijvoorbeeld voor enquêtes, aanmeldingen of evaluaties.Content import
Importeer updates en data van externe bronnen (zoals artikelen en activiteiten) naar het platform. Dit bespaart handmatig werk en vergroot het bereik.Kennisbanken / FAQ
Bied inwoners de mogelijkheid voor 24/7 digitale antwoorden op vragen over regelingen, voorzieningen, etc. Verhoog zelfredzaamheid en servicegerichtheid.
Email campagnes
Verstuur gerichte en doeltreffende e-mailcampagnes om inwoners op de hoogte te houden of te activeren.