Meest gestelde vragen

Waarvoor kan de online inschrijfmodule gebruikt worden?
De online inschrijfmodule kan gebruikt worden door organisatoren van activiteiten om het inschrijf- en betalingsproces te vergemakkelijken. Het is vooral handig voor organisaties die regelmatig activiteiten zoals kinderactiviteiten, vrijwilligersactiviteiten of sportactiviteiten organiseren en de deelnemerscommunicatie en administratie willen ontlasten. 

Wat zijn de voordelen van deze module?
Met deze module kunnen organisatoren van activiteiten veel tijd besparen op deelnemerscommunicatie en administratie, de stress van contante betalingen verminderen en transparantie in transacties bieden. Door automatische herinneringen en agendakoppeling komen meer mensen naar activiteiten. Het platform wordt uiteindelijk nog waardevoller voor de gemeenschap.

Welke informatie kan ik vragen bij het inschrijven van deelnemers?
Je kunt uw eigen formulieren maken om extra informatie van deelnemers te vragen, zoals leeftijd, zwemdiploma of bepaalde voorkeuren.

Wat gebeurt er als het maximum aantal deelnemers is bereikt?
Als het maximum aantal deelnemers is bereikt, komen mensen automatisch op de reservelijst. Zodra er een plek vrijkomt, krijgen ze daar automatisch een mail van.

Hoe kan een deelnemer een activiteit aan zijn/haar agenda toevoegen?
Elke activiteit kan eenvoudig toegevoegd worden aan de eigen agenda van de deelnemer, zoals Outlook of Google Agenda.

Wat is de functie van de uiterste en vroegste inschrijfdatum?
Deelnemers kunnen zich inschrijven tot en met een uiterste inschrijfdatum. Ze kunnen zich ook inschrijven vanaf een vroegste inschrijfdatum en tijd.

Wat gebeurt er als het maximum aantal deelnemers is bereikt, maar er is nog steeds vraag naar de activiteit?
Er kunnen alternatieve datums worden ingesteld. Het systeem maakt dan automatisch een nieuwe activiteit op een vooraf ingestelde datum.

Wat is de functie van de reminder die de deelnemers ontvangen?
Deelnemers krijgen automatisch een herinnering voordat hun activiteit begint. Dit helpt om de opkomst bij activiteiten te verhogen.

Welke betaalsystemen worden ondersteund?
We ondersteunen Mollie en Buckaroo. Hierbinnen kun je kiezen voor betaalmethoden als Ideal, creditcard etc.

Hoe kan ik mijn geplande activiteiten bekijken?
Deelnemers kunnen hun geplande activiteiten zien in de agenda van het platform.

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?
Deelnemers kunnen hun facturen terugvinden in hun profielinstellingen.

Kunnen mensen zich ook in één keer inschrijven en betalen voor meerdere activiteiten?
Ja, dat kan via een aparte functie waarmeesje eerst de activiteiten selecteert en je vervolgens in één keer inschrijft en betaalt. Je krijgt dan één factuur.